maandag 19 september 2016

Verslaggevers van het weekend

Aan de hand van de woorden uit het woordpakket schreven de leerlingen enkele zinnen neer over hun weekendbelevenissen ...
Ze gebruikten heel wat 'rustige' woorden.


Lees maar mee...





Mathis:
Ik ben naar papa's school geweest en ik kreeg er een rondleiding. Het was heel prettig.

Finn:
Vrijdag was ik heel zenuwachtig want ik moest zaterdag naar mijn nichtjes gaan spelen.
Daarvoor heb ik gedanst en ben ik naar de startdag KSA geweest.

Karel:
Ik mocht veel op de I pad spelen . Ik was heel gelukkig

Tiebe:
Ik was zenuwachtig om naar een babyborrel te gaan. Het was 118 km rijden.


Ireen:
Mijn kat deed grappige kunstjes. Ik was heel het weekend bezig!

Arthur H.
Ik vond het droevig toen we aan de zee waren dat er bijna geen strand te zien was.

Boris:
Ik heb zaterdag een match gespeeld en in de laatste 3 seconden maakte ik gelukkig een doelpunt van op meer dan 5 m afstand met een stevige linkse trap!

Leonie:
Ik heb toevallig Babette gezien aan het Bloemenhuisje en het was heel prettig! Mijn papa was jarig!


Mauro D.:
 Ik heb in het voetbal gescoord en was heel gelukkig. We zijn naar de dag van de landbouw geweest.
We mochten frambozen proeven, ik ben heel wat te weten gekomen!

Edgar:
Gisteren hebben we een kacheltje gezet. In Sluis heb ik een grappige clown gezien.

Lowie:
Ik heb een prettig weekend gehad vol voetbal en KSA!


Louise:
Ik heb 2 dagen een hevige bloedneus gehad in de nacht.
Op de kermis was het heel zonnig, ik heb er voor de eerste keer geschoten!

Jules:
Ik heb gisteren een volleybalwedstrijd gespeeld tegen de ploeg van Arthur A. . Ik was wel een beetje zenuwachtig.

Babette:
Ik zag Leonie toevallig in het Bloemhuisje. Het was heel gezellig.

Ward:
Ik heb bij mijn peter grappige filmpjes gezien.

Arthur W:
Ik heb een rustig weekend gehad. Mijn mama deed grappige dingen.

Janice:
Ik zat op de trampoline met mijn broer.Het was prettig.

Lucka:
Eergisteren speelde ik een match . We zijn verloren. Het was prettig op de  paardenwedstrijd , een zonnige dag.

Lies:
Het was zeer prettig en grappig met de zussen op bezoek bij oma en opa.

Mauro V.:
We hebben veel prettige dingen gedaan in Center Parcs in Nederland. De muggen daar maakten ons wel wat ongelukkig.

 Phebe:
Zaterdag was er mooi vuurwerk in Brugge. Mijn broer was  verdrietig want hij had zijn arm bezeerd door te vallen.

Quinten:
Zaterdag ging ik helpen bij een vriend en we zijn samen gaan eten naar de Zonnebloem, Het was heel gezellig.


Arthur A.
Toen we de vorige keer tegen het Brugse volleybal speelden wonnen we , dit weekend verloren we.